[Reading Kahwin dengan Saya] DOC by Aleya Aneesa – mzines.co.uk


  • Paperback
  • 672
  • Kahwin dengan Saya
  • Aleya Aneesa
  • Malay
  • 01 August 2019
  • null

10 thoughts on “Kahwin dengan Saya

  1. says:

    Naskah untuk dilepaskan; RM1600 PM je Sebelum aku review yang indah indah aku nak buang pandang kepada yang menyakitkan mata dulu supaya yang tertinggal hanya yang manis2 sahajai Tajuknya Langsung tidak menggambarkan inti p

  2. says:

    38 starGraf mood mengetuk keyboard agak menaik sedikitRasanya ada dua lagi bukan cik penulis yang diterbitkan sebelum naskhah ke 12 ni yang belum dikhatam Masih terperuk di dalam lemari putih Kulit buku dengan tajuk yang amatlah kecil font untuk jodolnya tapi terlebih gedabak untuk nama penulisnya bagaikan salah satu cara pemasaran untuk memaklumkan penulis ini sudah hampir otai dalam bidang penulisan Namun kadang kal

  3. says:

    26 06 2014Yang saya suka tentang kisah ini 1 Kisah kekeluargaan yang dipaparkan Macam dah jadi trademark untuk penulis memasukkan unsur ini dalam setiap karyanya 2 ara Nisa ara yang sangat lembut hatinya Tak pernah berdendam walau sejahat dan seteruk mana layanan yang diterimanya Baginya kekurangan dirinya sebagai seorang anak yatim piatu

  4. says:

    novel Aleeya Aneesa mmg x lari dari kisah kekeluargaanseronok bila membacanyabg sy ara ni sama mcm Nadra Cintaku Bukan Murah yg merupakan anak yatim piatu yg membezakannya ara tiada siapa2 kecuali kwnnya Dhia Nadra ada abg yang akan pergi buat selamanya bagi ara Ha dan Irham adalah keluarganya selepas bertahun2 hidup sbtg kara menitis jugak air mata masa ara difitnah rasa cm sebijik pula cm nasib Nadra dlm CBMNasib ba

  5. says:

    2nd books yg saya baca under the same author Tajuk yg menarik Smooth storylline dari mula till THE ENF Up down cer

  6. says:

    Alhamdulillah Tamat sudah pembacaan saya pada karya Aleya Aneesa kali ini Karya ke 12 melihatkan kematangan AA dalam menulis karya Kagum dengan AA yg membawakan kelainan pada kisah kali ini Kisah HAARA yang benar benar mencuit hati

  7. says:

    KDSni Nisa memang dah ikuti dalam Ilham grupMengisahkan Tentang ara Nisa yang berkawan baik dengan Dhiya dan bercinta dengan abang Dhiya SyahilTapi kerana yatim piatu ara dibenci ibubapa Syahil yang gila hartaJadi Ibu bapa Syahil merancang memisahkan ara dan SyahilKerana takut kehilangan harta Syahil meninggalkan ara dan mengahwini

  8. says:

    Dah lama tak teruja nk baca buku Aleeya Aneesa pasal cerita yg lepas2 mcm agak slow dulu2 mmg saya gemar sgt dgn penulis ni

  9. says:

    tamat sudah membaca novel ni pendapat sy novel ni memang bestkisah Ha dan ara novel ni banyak mengangkat tema kekeluargaan dan persahabatan

  10. says:

    Untuk pembaca novel yang tegarNahhh ni review dari aku novel terbaru dari penulis feveretkak aleya aneesa dah ada dekat bookstore hoitepuk tanganHeaven gila bila dapat baca novel fizikal nih Sebelum ni baca dekat

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Aleya Aneesa ✓ 8 free read

Kahwin dengan Saya

Ringkas dan mudah Itu jati diri Umair Ha Tapi bila masuk bab pilih calon isteri dia cerewet Calon umi dia tak mahu Yang suka menghimpit dia tak ingin Skema dia tak sudi Kalau bersolek macam pelakon Opera Cina dia alergi Pakai baju ketat dan singkat sah sah dia tolak Ha menca 26 06 2014Yang saya suka tentang kisah ini 1 Kisah kekeluargaan yang dipaparkan Macam dah jadi trademark untuk penulis memasukkan unsur ini dalam setiap karyanya 2 ara Nisa ara yang sangat lembut hatinya Tak pernah berdendam walau sejahat dan seteruk mana layanan yang diterimanya Baginya kekurangan dirinya sebagai seorang anak yatim piatu membuatkan dia dibenci oleh kedua ibu bapa Dhia kawan baiknya Macam kelakar bila fikir ada ibu bapa yang begini memusuhi seorang anak kecil yang konon bawa pengaruh buruk kepada anaknya hanya kerana anak kecil itu seorang anak yatim piatu Hmm mungkin ada cuma saya yang tak jumpa manusia spesies ni3 Persahabatan antara ara dan Dhia yang kekal utuh semenjak sekolah rendah walau diancam dengan pelbagai ugutan daripada kedua ibu bapa Dhia4 Umair Ha Ha yang tak kisah jadi bapa tunggal hanya kerana tak mahu anak sekecil Irham Firdaus disia siakan oleh seorang ibu yang tidak menghargai kehadiran seorang anak Dia tak kisah dimarahi uminya asalkan si kecil Irham tidak dilukai 5 Kisah ini memang libatkan watak yang ramai dalam penceritaannya tapi kita tak hilang fokus kerana setiap watak ada perkaitan antara satu sama lainYang buat saya geram 1 Syahil Sungguh saya tak suka spesies lelaki sebegini Tiada pendirian Macam lalang Sanggup ketepikan pendirian sendiri hanya kerana takut dengan ugutan keluarga yang kononnya tidak akan mewariskan harta sekiranya Syahil tetap bercadang untuk teruskan hubungan dengan ara Lelaki macam ni ke yang nak dijadikan calon suami Hmmph2 Datuk Kamil dan Datin Jalilah Memang padan sangatlah Dua dua materialistik Atas alasan ara tu anak yatim piatu anak gadis itu dimusuhi dan dihalang daripada berkawan dengan dengan Dhia Malah hubungan cinta ara dan Syahil juga tidak direstui Haish3 Hajah Yasirah yang mudah sangat termakan hasutan Datin Jalilah Patutnya sebagai orang yang lebih berpengalaman dia boleh nilaikan sendiri sikap ara sebagai menantu berdasarkan layanan ara kepada Ha dan ahli keluarga yang lain Ini siap boleh halau ara keluar dari rumah pulak tu lepas dapat tahu kebenaran tentang Irham Geleng kepala4 Bila Dhia pun mula beri layanan bahu sejuk gara gara ara tidak mahu ikut kehendaknya Sungguhla pentingkan diri Dhia ni Boleh pulak dia nak mintak ara tinggalkan Ha dan kembali pada Syahil Katanya Syahil perlukan ara untuk memulihkan semangatnya selepas bercerai Apakah5 Ha yang termakan kata kata fitnah Syahil yang berniat untuk memisahkan Ha dan ara Sampai terkeluar kata kata yang buat ara terluka parah Huwaaaa kesian ara tau Mujur ada Maksu Razita Kalau tidak ara dah naik penerbangan tambang murah entah ke mana mana agaknya P Komen sayaSungguh pun kisah ni agak beremosi saya sukakannya Mungkin disebabkan perjalanan kisah yang agak pantas dan tak meleret leret dengan hal yang tidak tidak Tahniah buat penulis atas penerbitan karya ke 12 ini Fuh kena kira berapa banyak buku AA yang ada dalam rak buku saya ni untuk cukupkan koleksi D

characters ´ eBook, ePUB or Kindle PDF ✓ Aleya Aneesa

Ri isteri dan ibu buat Irham Firdaus Bukannya sarung nangka jauh sekali model pakaian berjenama Apatah lagi si seksi yang membuatkan lelaki hidung belang melopong mulut Namun pertama kali bertemu ara Nisa ada lagu cinta merdu di hatinya Dimandikan air tembikai pun dia tetap novel Aleeya Aneesa mmg x lari dari kisah kekeluargaanseronok bila membacanyabg sy ara ni sama mcm Nadra Cintaku Bukan Murah yg merupakan anak yatim piatu yg membezakannya ara tiada siapa2 kecuali kwnnya Dhia Nadra ada abg yang akan pergi buat selamanya bagi ara Ha dan Irham adalah keluarganya selepas bertahun2 hidup sbtg kara menitis jugak air mata masa ara difitnah rasa cm sebijik pula cm nasib Nadra dlm CBMNasib baik maksu Ha adayg melindungi arasalute betulx sangka dlm wajah yg serius dan sinisdia mempunyai hati yg baikwalaupun pada mulanya dia x memihak pada ara

characters Kahwin dengan Saya

Senyum Lebih parah yang disentuh ara itu Irham yang terasa seperti terkena litar pintas dia Sedangkan bagi ara cinta itu hilang magis bila dirinya ditolak kerana harta Lantas lamaran Ha yang datang tak kena masa ditolak selamba Ha itu tipikal lelaki menjengkelkan dalam tenan Dah lama tak teruja nk baca buku Aleeya Aneesa pasal cerita yg lepas2 mcm agak slow dulu2 mmg saya gemar sgt dgn penulis ni tapi lepas baca cintaku bukan murah rasanya penulis ni dah kembalikan keterujaan saya untuk membaca karya beliaudan buku ini mmg best puas saya menangis dan tertawa tahniah dear


About the Author: Aleya Aneesa

Marwati Wahab atau Aleya Aneesa merupakan anak kelahiran Johor Dilahirkan pada 16 Mei 1980 Anak keempat daripada enam orang adik beradik ini mendapat pendidikan awal di Sekolah Kebangsaan Sungai Melayu Kemudian dia meneruskan pendidikan di Sekolah Menengah Sultanah Engku Tun Aminah SETA dan Maktab Sultan Abu Bakar Johor Bahru Selepas menamatkan Pengajian di Universiti Putra Malaysia dalam j